SORTIDA AL MUSEU D’ARQUEOLOGIA DE CATALUNYA

                Taller  de  pintures  rupestres

 

El dia 1 de juny vam fer una sortida al Museu d’Arqueologia de Catalunya.

Vam sortir a les 10:30 hores perquè primer vam esmorzar a classe i també vam fer educació física. A l’autocar vaig anar amb l’Hector. Vam trigar mes o menys 30 minuts. Quan vam arribar vam anar a un parc i vam estar jugant una estona.

Més tard vam entrar al museu d’arqueologia i ens va explicar la Xana una mica sobre la Prehistòria. Per exemple les etapes, que són el Paleolític, el Neolític i l’Edat dels Metalls; com sobrevivien en aquell temps i també ens va explicar que els homo habilis sabien transportar el foc, alimentar-lo, però no sabien crear-lo, en canvi l’homo erectus si sabia crear-lo. També ens va parlar de les eines i l’evolució dels cranis. Fins i tot ens va ensenyar a fer foc, amb una pedra que s’anomena pirita que, quan la xoques amb una altra pedra, surten espurnes. Finalment vam fer una activitat de pintar com pintaven al Paleolític. Vaig pintar un mamut amb color groc. A la taula vaig treballar amb el Ricard, el Marc Moreno, l’Angel i el Ziyad.

Una mica més tard vam menjar, em va tocar bocata de pernil dolç. Vam anar a un parc i ens vam trobar al Jesús, el nostre director d’abans. Quan vam acabar de jugar vam anar a un altre parc. Al final vam tornar a l’escola.

Em va agradar molt! 

                VA SER UNA EXCURSIÓ INCREIBLE!














Comentaris

Entrades populars d'aquest blog